حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان در محل دفتر کانون بازنشستگان سیستان و بلوچستان

به مناسبت روز تکریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان در محل دفتر کانون بازنشستگان سیستان و بلوچستان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت روز ملی تکریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران در تقویم ملی با حضور در محل دفتر کانون بازنشستگان استان با هیات مدیره این کانون دیدار و گفتگو نمودند.

 

در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان با اشاره به روز ملی تکریم بازنشستگان در تقویم جمهوری اسلامی ایران هدف از این دیدار را تقدیر و تجلیل از اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان به نمایندگی از این کلیه اعضای آن بیان نمود و گفت: بازنشستگان عزیز بیش از ۳۰ سال عمر خود را در راستای پیشرفت این مرز و بوم سپری کرده‌اند و آشنایی با چالشهای کاری، مشکلات و شنیدن دغدغه‌ها  از زبان بازنشستگان و تلاش در پیگیری رفع مشکلات و مطالبات این قشر فرهیخته در راستای رسالت اجتماعی شورای شهر می‌باشد.

 

دکتر سپاهی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه برای کشور و شرایط دشوار شکل گرفته افزود: شاهد هستیم که در شرایط اقتصادی موجود هر سال قدرت خرید بازنشستگان کاهش پیدا کرده و این مسئله سبب بروز مشکلات عدیده برای این قشر آسیب‌پذیر شده است.

 

وی در ادامه گفت: حقوق و مزایای یک فرد هنگام بازنشستگی به یک سوم حقوق شاغلین کاهش پیدا میکند که شرایط زندگی را برای فرد بازنشسته طاقت‌فرسا میکند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان بیان داشت: بازنشستگان در تمام سختیها و مصیبتها در کنار نظام و انقلاب بوده‌اند و عمر خود را صرف توسعه‌ی پایدار این مرز و بوم کرده‌اند و هم‌اکنون نیز همراه و همگام با این نظام و مکتب هستند و مطمئنا مدیران ارشد نظام در راستای حل مشکلات بازنشستگان گام برخواهند داشت و مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان به عنوان خادمین مردم در خدمت بازنشستگان شریف هستیم.

 

در ادامه این دیدار حسینعلی اکبری دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای شورای اسلامی شهر در این کانون به تشریح فعالیتهای کانون و بیان مشکلات بازنشستگان پرداخت.

کد خبر 1199738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha