سامانه بارشی مونسون تا امشب تمام مناطق هرمزگان را فرا خواهد گرفت

حسن زاده با بیان اینکه سامانه بارشی مونسون تا امشب تمام مناطق هرمزگان را فرا خواهد گرفت، هشدار داد: مردم استان تمام هشدارهای صادر شده از سوی مدیریت بحران استانداری و هواشناسی را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهرداد حسن زاده » در گفتگویی خبری با اعلام تشدید فعالیت سامانه بارشی مونسون از ظهر امروز اظهار کرد: این سامانه امروز ابتدا به تدریج شرق استان را در بر می‌گیرد سپس به مرکز و شمال استان می‌رسد و در نهایت تا شب سراسر هرمزگان را در برخواهد گرفت.

 

وی افزود: در پی این سامانه انتظار می‌رود وقوع بارش‌های رگباری و سیل آسا همراه با احتمال تگرگ و صاعقه در اکثر مناطق استان حتی در جزایر شاهد باشیم.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بارش‌ها ها اکنون در جاسک آغاز شده و تا شب در نواحی مختلف استان شاهد بارش خواهیم بود لذا نیاز است مردم شریف استان از ورود به حاشیه رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات جدا خودداری کرده و تمام هشدارهای قبلی را رعایت کنند.

 

وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در آماده باش کامل هستند تا در صورت وقوع هر حادثه‌ای اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

 

کد خبر 1199880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha