ممنوعیت قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی/ضرورت تعطیلی مراکز اقامتی و گردشگری استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداری‌ها و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران و شهرداری‌های تابعه برای مقابله با خطرات احتمالی سیل به حالت آماده باش قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علیرضا نیکروز امروز در  نشست کارگروه آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران در جمع اعضای ستاد بحران با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده های استعدادهای فصلی به استان‌ها از جمله استان کهگیلو بویراحمد و احتمال بارش های سیل آسا و برق و وزش باد شدید و طوفان، گفت: همه دستگاه ها در حالت آماده باش کامل قرار گیرند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان ها از روز چهارشنبه پنجم تیر در حالت آماده باش و کلیه مأموریت‌ها و مرخصی لغو می شود.

 

وی ادامه داد: امور عشایر تمهیدات لازم را در جهت جلوگیری از آسیب و عشایر عزیز انجام دهند و عشایر اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌ای فصلی اجتناب کنند و خطرات صاعقه را جدی بگیرند.

 

نیکروز اظهار کرد: کلیه فعالیت های کوهنوردی از روز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی لغو و مسئولیت نظارت بر عهده ادارات ورزش و جوانان است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری ها در شهرهای استان و دهیاران نسبت به بازگشایی جداول سیل بندها و معابر عمومی و استحکام تابلوها و بازگشایی معابر اقدام نمایند و از روز چهارشنبه پنجم تیر در حالت آماده باش کامل قرار گیرند و کلیه مکان های عمومی و پارکها را تعطیل کنند.

 

وی ادامه داد: سازمان گردشگری و میراث فرهنگی نسبت به تخلیه سازی تفرجگاه‌ها اقدام نمایند

 

نیکروز بیان کرد:سازمان جهاد کشاورزی و شیلات استان و شهرستان ها تمهیدات لازم را در جهت به حداقل رساندن خسارات باغات و مزارع شیلات و گلخانه ها و مزارع صیفی جات انجام دهند و ضمناً با اعزام کارشناسان و  مشاوران لازم را در این خصوص انجام دهند

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امور آب استان با ایجاد گشت‌های میدانی از روان بودن مسیر رودخانه ها اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 1199891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha