انعقاد تفاهم نامه ای در راستای توانمندسازی اقشار آسیب پذیر از طریق ارائه آموزش مهارتی

تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان و مؤسسه رامان پندار مهر جنوب در راستای توانمندسازی اقشار آسیب پذیر از طریق ارائه آموزش کاربردی و مهارتی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، به منظور توانمندسازی اقشار آسیب پذیر و خانواده آنان و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی از طریق ارائه آموزش های کاربردی و مهارتی مورد نیاز و با هدف تقویت و توسعه فرهنگ  مهارت آموزی با بهره مندی از ظرفیت ها و توانائی های اجرایی طرفین با هدف تقویت و توسعه فرهنگ  مهارت آموزی، تفاهم نامه همکاری مشترک بین  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان و مؤسسه رامان پندار مهر جنوب منعقد شد. 


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان در حاشیه این مراسم، هدف از انعقاد این تفاهم نامه را همکاری مشترک در زمینه توانمندسازی نیروی انسانی از طریق ارائه آموزش های مهارتی و شغلی به اقشار آسیب پذیر  با استفاده از ظرفیت و توانایی های طرفین عنوان کرد. 


« رضا علیزاده » با اشاره به مفاد این تفاهم نامه افزود: بهره گیری از توانمندی های اجرایی، مدیریتی، علمی، پژوهشی و آموزشی طرفین قرارداد جهت  توسعه و ارتقای مهارت، دانش و شایستگی های مورد نیاز اقشار آسیب پذیر با رویکرد کارآفرینی، خوداشتغالی، احراز شغل مناسب و نیز اشاعه فرهنگ مهارت آموزی از مهمتریم مفاد این تفاهم نامه است. 


وی ادامه داد: برای تحقق بهتر و اجرایی شدن این تفاهم نامه و بر اساس مفاد 11 گانه آن، با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته استاندار های آموزشی وفق ضوابط تدوین و بازنگری می شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1199918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha