کانون ‌های مساجد زمینه ‌ساز اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه هستند

گنجعلی گفت: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد زمینه ساز اشاعه فرهنگ اسلامی و منشا تحولات فرهنگی در جامعه هستند که در راستای پویایی مساجد حرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدتقی گنجعلی» در نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان و مدیر و کارشناسان ستاد فهما استان در محل مجتمع فرهنگی تفریحی کوثر سامان برگزار شد، اظهار داشت: کانون ‌های مساجد زمینه ‌ساز اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه هستند

 

فرماندار شهرستان سامان ادامه داد: کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد زمینه ساز اشاعه فرهنگ اسلامی و منشا تحولات فرهنگی در جامعه هستند که در راستای پویایی مساجد حرکت می کنند.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد محلی برای رشد و پرورش انسان های وارسته است، به خصوص نوجوانان و جوانانی که از این محل رشد پیدا کرده و افتخاری برای اجتماع هستند.

 

گنجعلی به فعالیت ها و انجام برنامه های گسترده مردم شهرستان سامان در بزرگداشت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم اشاره کرده و افزود: شهرستان سامان به لحاظ غنای فرهنگی دارای یک صبغه فرهنگی و دینی بالایی می باشد.

 

فرماندار شهرستان سامان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام شده در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان و استان و کسب افتخارات در سال های گذشته، اظهار امیدواری کرد: در آینده نیز این موفقیت ها باید ادامه داشته باشد.

 

کد خبر 1199978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha