نسخه بازبینی به سراغ «آقای قاضی» می‌رود

برنامه «نسخه بازبینی» در ادامه معرفی برنامه‌های شبکه دو امروز سه‌شنبه ۴ مرداد به سراغ سریال «آقای قاضی» می‌رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه امروز به سراغ تیم تولید سریال «آقای قاضی» می‌رود و به معرفی این مجموعه خواهد پرداخت. گفت‌وگو با احمد شفیعی تهیه‌کننده، سجاد مهرگان کارگردان، کیومرث مرادی انتخاب  بازیگر، سید محمد حسینی سرپرست نویسندگان و پدرام بهرامی مدیر تدوین در «نسخه بازبینی» امروز گنجانده شده است.

«آقای قاضی» درامی دادگاهی با نقش‌آفرینی بهزاد خلج است که تمام اتفاقات آن در دادگاه رقم می‌خورد و همه قسمت‌های آن از موضوعات واقعی اقتباس شده‌اند، فیلمنامه‌های این سریال که در ۴۲ قسمت تولید شده است، توسط ۱۲ نویسنده جوان و زیرنظر سید محمد حسینی به رشته تحریر درآمده‌اند، در هر قسمت از این سریال شاهد ۲ اپیزود هستیم. در سریال «آقای قاضی» حدود ۳۰۰ بازیگر نقش‌آفرینی می‌کنند که همه آن‌ها برای اولین بار جلوی قاب تلویزیون رفته‌اند.

برنامه "نسخه بازبینی" کاری از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی محمدجواد شفاه یکی از جدیدترین تولیدات شبکه دو سیماست که با هدف معرفی برنامه‌های شاخص این شبکه از شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

کد خبر 1199992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha