مدیران رسانه‌های کردستان بهترین مشاور مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند

دریایی گفت: مدیران رسانه‌های کردستان بهترین مشاور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در نشست هم اندیشی با جمعی از مدیران رسانه‌های استان اظهار کرد: مدیران رسانه‌های مکتوب و مجازی استان کردستان بهترین مشاور مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند.

 

 

وی افزود: لازم است با همکاری و همدلی اصحاب رسانه استان کاستی‌های حوزه رسانه را احصاء کنیم و با برنامه‌ریزی منظم و زمانبندی درصدد رفع آنها باشیم.

 

 

دریایی ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی در این مدت سه ماهه اظهار داشت: پوشش خبری و تصویری این برنامه‌ها از سوی رسانه‌های منجر به جذب مخاطب و بازتاب فعالیت‌های فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد.

 

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی اذعان داشت: اگر همه مدیران دستگاه‌های اجرایی با خط و نگاه رهبر معظم انقلاب حرکت کنند بدون شک مشکلات حل خواهد شد، ما در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با نگاه رهبری پیش می‌رویم و همه اقشار و طیف‌های مختلف مردم و هنرمندان و اصحاب رسانه‌ها استان را حمایت خواهیم کرد.

 

 

وی تصریح کرد: عملکرد همه عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی در این ایام سه ماهه حضور بنده بسیار خوب و رضایت بخش بوده و کارنامه فعالیت‌های همه عرصه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی در آینده چراغ راه مدیران خواهد بود، کم کاری‌ها و عملکرد ضعیف بازتابش به مجریان و مدیران موسسات برخواهد گشت.

 

 

در این نشست هم‌اندیشی تعدادی از مدیران و خبرنگاران رسانه‌های استان به ذکر دیدگاه‌ها و پیشنهادات خویش پرداختند.

کد خبر 1200000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha