اختصاص سهمیه ارزاق محرم برای هیئت‌های مذهبی گلستان

برزعلی از اختصاص ۲ هزار و ۶۷۵ تن شکر، برنج و انواع گوشت برای برپایی آیین‌های عزاداری و اطعام‌دهی ماه‌های محرم و صفر به هیئت‌های مذهبی گلستان خبر داد.

«محمد برزعلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: این سازمان در ایام عزای سیدالشهدا(ع)‌ در ماه‌های محرم و صفر تعامل خوبی با هیئت‌های مذهبی استان به منظور تامین اقلام غذایی مورد نیاز ایشان خواهد داشت.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان افزود: این کالاهای اساسی شامل هزار و ۱۵۰ تن برنج، ۷۰۴ تن شکر، ۷۰۴ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۱۷ تن گوشت قرمز منجمد است.

 

وی با اشاره به نحوه توزیع این اقلام بین هیئت‌های مذهبی، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور توزیع مناسب و بهینه مقرر شده‌ است، توزیع اقلام با همکاری شورای هیات مذهبی استان گلستان و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی صورت بگیرد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد: اقلامی مانند برنج و شکر به هیئت‌هایی که مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند عرضه می‌شود.

 

وی بیان کرد: این اقلام به‌منظور تهیه و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی، تکایا و دسته‌های سوگواری قرار می‌گیرد.

 

کد خبر 1200040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha