ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای حمایت حداکثری از نخبگان تجمیع شود

جلسه قرارگاه جهاد علم و فناوری بسیج با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، مسئولین اقشار دانش محور و ریاست پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، جلسه قرارگاه جهاد علم و فناوری بسیج، اظهار کرد: استان ایلام از ظرفیت های عظیم نخبگی برخوردار است، اما بهره مندی از این ظرفیت مغفول مانده نیازمند حرکت در مسیر نخبگان و حمایت همه جانبه مسئولان از فعالیت های توسعه محور است.

 

سردار«جمال شاکرمی» با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی استان جهت خدمت به نخبگان، یادآور شد: سپاه حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تمام تلاش خود را برای حمایت از نخبگان و خودکفایی کشور در زمینه تولید محصولات دانش بنیان بکار خواهد بست.

 

وی فراهم سازی زمینه های لازم جهت ملی شدن نخبگان استان را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: استان ایلام از ظرفیت های عظیم نخبگی برخوردار است، اما بهره مندی از این ظرفیت مغفول مانده نیازمند حرکت در مسیر نخبگان و حمایت همه جانبه مسئولان از فعالیت های توسعه محور است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با ابراز خرسندی از موفقیت نخبگان بسیجی در عرصه های مختلف علمی، فناوری و صنعت دفاعی بیان کرد: بسیج از جمله نهادهایی است که همواره ریسک پذیر بوده و برای پیشرفت کشور، بسیاری از خطرات را متحمل شده است.

 

سردار شاکرمی با اشاره به موفقیت های علمی و پژوهشی نخبگان استان در سالهای اخیر، تجمیع ظرفیت ها و پتانسیل های استان را خواستار شد و اظهار کرد: تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر نخبگان نیازمند خرد جمعی است و باید زمینه های لازم جهت شناسایی، بروز استعدادها و تبدیل ایده ها به محصولات دانش بنیان بنیان فراهم شود.

 

فرمانده ارشد نظامی استان در پایان اظهارات خود با بیان اینکه بسیج با بکارگیری تمام ظرفیت ها، تلاش خود را برای تحقق تولید دانش بنیان و حرکت به سمت اشتغالزایی جوانان بکار خواهد بست اذعان کرد: در بسیاری از رشته ها شاهد حضور نخبگانی در سطح شهرستان ها هستیم که در صورت توجه و حمایت می توانند در بخش های مختلف اثرگذار باشند و در مسیر توسعه و پیشرفت یاریگر مسئولان باشند.

 

کد خبر 1200074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha