دانش آموزان بسیجی باحضور در گروه های جهادی خدمتگذار  مردم باشند

سردار مسلمی بر لزوم تقویت ظرفیت ساختاری و تشکیلاتی بسیج دانش آموزی در مدارس تاکید کرد و گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت به مردم است از این رو باید دانش آموزان درقالب گروه های جهادی به تحقق منویات معظم له فکر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار  «سیاوش مسلمی» امروز(۴مرداد) در  آئین اختتامیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان در سال ۱۴۰۱ که در اردوگاه امام خامنه‌ای ساري برگزار شد، اظهار کرد: این طرح، با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز فعال و برتر سراسر استان در ۱۰ دوره آموزشي با هدف توانمند‌سازي‌ و مهارت افزايي فرماندهان و فعالان واحدها و کانون های بسیج دانش آموزي استان در حوزه ی اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعي اثرگذار و نیز ایجاد هم افزايي و تسهیل در شکل گیری اقدامات تشکيلاتی منسجم و هدفمند برگزار شده است.



فرمانده سپاه کربلا  به همه گیری کرونا و تعطیلی کارهای تشکیلاتی بسیج دانش آموزی به واسطه تعطیلی مدارس اشاره و بیان کرد: به نظر می رسید در حوزه تشکیلاتی، کار و مهارتی که دانش آموزان در حوزه فرهنگی، تربیتی و مهارتی داشته باشند یک ضعف ایجاد شد لذا دست اندرکاران بسیج دانش آموزی دوره هایی را برای بالا بردن سطح مهارت دانش آموزان در نحوه برخورد، تعامل و بکار گیری و سازماندهی بسیج دانش آموزی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مسائلی در حوزه دانش آموزی طراحی کردند.

 

وی با بیان اینکه یکی از عرصه هایی که به صورت عملیاتی از این یک هزار نفر در شهریور ماه به کار گیری خواهد شد، تحت عنوان گروه های جهادی است که برای ایجاد آمادگی بیشتر در مدارس در شهرستان ها و در محلات خودشان در اردوهای جهادی به کار گیری می شوند، افزود: در این اردوها علاوه بر مسائل فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی مسائل تربیتی هم یکی از اولویت هاست که برای دانش آموزان بسیجی در نظرگرفته شده تا بتوانیم در سال تحصیلی جدید مدارسی پویا داشته باشیم و ابن اردوها را در مسائل فرهنگی و تربیتی به نحو احسن و تاثیرگذار برگزار کنیم.
 

 

سردار مسلمی گفت:  برگزاری دوره های تشکیلاتی، تربیتی و مهارتی سازمان بسیج دانش آموزی جای تقدیر دارد زیرا با برگزاری این برنامه های خلاقانه شاهد بهره وری و تاثیرگذاری بیشتر در حوزه بسیار مهم دانش آموزی خواهیم بود.

 

وی با اشاره به نقش مهم یاوران ولایت افزود: در این راستا باید با هر فعالیت و مقیاسی به ولایت کمک کنیم که یکی از مطالبات مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.

 

سردار مسلمی تصریح کرد: فعالیت هایی که درحوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در مقابل دشمن انجام می گیرد جهاد است و طبق فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت به مردم است.

 

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب با تمام و ابزار توان تلاش کردند مردم را نسبت به حاکمیت و نظام‌بدبین کنند و ایثار و ایستادن مقابل دشمن، کمک رسانی به مردم در جهات مختلف مانند آبرسانی و ایجاد اشتغال است.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دشمن با مهندسی افکار و ذهن ها جنگ ادراک را به وجود آورد، گفت: امروز رسانه ها نقش مهمی در زندگی مردم دارند و تمام امورات زندگی مردم از طریق فضای مجازی انجام می گیرد آنچه امروز تربیت ساز است در فضای رسانه شکل می گیرد.

 

وی با بیان اینکه یکی از اهداف رسانه های مختلف دشمنان، ساخت هویت افراد است، تاکید کرد: کارکرد دیگر دشمن در فضای مجازی ایجاد لذت برای مخاطبان است که اگر مردم سواد رسانه ای نداشته باشند صحت و سقم اخبار را نمی توانند به راحتی تشخیص دهند.

 

سردار مسلمی خاطرنشان شد: بسیجیان با بصیرت و داشتن دانش رهرو ولایت باشند و با کار بسیجی و تشکیلاتی با یقین، اعتماد و ایمان در خدمت دین، اسلام  و ولایت باشند.

کد خبر 1200084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha