رودخانه های فصلی فاریاب طغیان کرد/ اعزام ۳۰ تیم امدادی به مناطق خسارت دیده

سبد حسام الدین حسینی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و ۳۰ تیم امدادی شامل ۳۲۶نفر از بسیجیان، پاسداران به همراه نیرو های انتظامی، خدماتی، هلال احمر و مردمی در منطقه در حال برسی خسارات وارده و امداد رسانی به بخش های کشاورزی و زیر ساخت های شهرستان هستند.

«سید حسام الدین حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به گزارشی از بارندگی های شامگاه گذشته در فاریاب، گفت: بارش باران و طوفان شدید در شهرستان فاریاب از ساعت ۱۹ و پانزده دقیقه تا ساعت ۲۰ شب گذشته موجب طغیان رودخانه های فصلی شد.

 

رئیس ستاد بحران شهرستان فاریاب در این باره، افزود: راه مواصلاتی کهنوج به فاریاب و راه بیش از ۲۰ روستا در مناطق کوهستانی و صعب العبور بخش مرکزی و بخش هور در این شهرستان با مرکز  قطع شد.

 

وی بیان کرد: طبق اخبار واصله به ستاد بحران شهرستان از طریق دهیاران و شورا های اسلامی تا این لحظه بیش از ۱۰۰ باب منزل مسکونی دچار  آبگرفتگی شده است و همچنین این بارندگی ها موجب آبگرفتگی معابر شهری و بعضی معابر روستایی شده که آمد و رفت به این مناطق مختل و سخت می باشد.

 

حسینی ابراز کرد: برق ۵روستا قطع شده که با همت مدیریت برق شهرستان برق وصل شده و هم اکنون تمامی راه های مواصلاتی شهرستان وصل و مشترکین از خدمات آب و برق به صورت عادی بهره مند هستند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان فاریاب ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی و ۳۰ تیم امدادی شامل ۳۲۶نفر از بسیجیان و پاسداران  به همراه نیرو های انتظامی، خدماتی، هلال احمر و مردمی در منطقه در حال برسی خسارات وارده و امداد رسانی به بخش های کشاورزی و زیر ساخت های شهرستان هستند که متعاقبا اخبار تکمیلی آن اطلاع رسانی می شود.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: از تمامی مردم شهرستان فاریاب می خواهیم به همکاری خود ادامه داده و از نزدیک شدن به مسیل های آب خودداری کنند.

کد خبر 1200102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha