برگزاری اجتماع پیاده‌روی خانوادگی پا به پای هم در کاشان

همزمان با ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اجتماع پیاده روی خانوادگی با عنوان«پا به پای هم» با اجرای برنامه های متنوع و شاد در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اجتماع پیاده روی خانوادگی با عنوان«پا به پای هم» با اجرای برنامه های متنوع و شاد در کاشان برگزار شد.

 

در این برنامه که با هدف توسعه ورزش همگاني و تشويق شهروندان به امر ورزش با استقبال خانواده‌ها انجام شد، شهروندان مسافتی را از میدان جهاد تا مجموعه تفریحی ورزشی مهربانو در بلوار صنعت پیاده طی کردند و هنرمندان در طی مسیر به اجرای برنامه پرداختند.



در پایان اجتماع پیاده روی، مسابقات شاد و مهیج ورزشی و موسیقی اجرا و در راستای طرح سلامت شهروندان، تست قد و وزن توسط متخصصان و کارشناسان حوزه حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی از موسسه علمی ورزشی سود همراه با مشاوره تغذیه در مجموعه مهربانو انجام شد.

 

از جمله جذابیت‌های این برنامه حضور هنرمندان هنر نمایشی با در دست داشتن پلاکاردهایی با محتوای اهمیت، جایگاه و منزلت خانواده بود.

 

همچنین در این برنامه که به همت فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با مشارکت مدیریت ورزش و تفریحات سالم برگزار شد، از ۷ خانواده پر جمعیت که به صورت خانوادگی در برنامه شرکت کرده بودند توسط شرکت مهفام جام تقدیر شد.
 

کد خبر 1200105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha