تغییرات کتب درسی یک مطالبه عمومی و جدی است

شوشتری گفت: تغییرات کتب درسی یک مطالبه عمومی و جدی است و لازم است روند را مدیریت کنیم، همه منتظر هستند در سال ۱۴۰۱ تغییرات محسوسی را مشاهده کنند تا تحرک و پویایی بیش از پیش در نظام تعلیم و تربیت دیده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید امیر شوشتری» در بیستمین نشست سراسری معاونان و نمایندگان نشریات رشد استان ها اظهار کرد: تغییرات کتب درسی یک مطالبه عمومی و جدی است و لازم است روند را مدیریت کنیم.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: همه منتظر هستند در سال ۱۴۰۱ تغییرات محسوسی را مشاهده کنند تا تحرک و پویایی بیش از پیش در نظام تعلیم و تربیت دیده شود.

 

وی اذعان کرد: در آموزش ترکیبی به دنبال این هستیم تکلیفی برای اولیا مشخص کنیم تا اگر شرایط کرونا دوباره پیش آمد داشت؛ دچار مسائل و مشکلات سال های قبل نشویم.

 

شوشتری تصریح کرد: آموزش والدین در راستای نحوه بهره مندی دانش آموزان از فضای مجازی و کمک و همکاری با آموزگار از مباحثی است که باید در آموزش ترکیبی به والدین ارائه شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطر نشان کرد: والدین و حتی خود دانش آموزان باید بدانند چطور و چگونه از فضای مجازی بهره ببرند و والدین در این زمینه نقش مراقب را دارند.

 

وی با اشاره به راهکارهایی از قبیل سیم کارت های کنترل شده جوانان گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید کتب درسی طبق سند تحول بنیارین تغییرات لازم را داشته باشد.

کد خبر 1200125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha