مراسم  تشییع پیکر مطهر سردار مدافع وطن در کرمان برگزار شد

آیین تشییع پیکر مطهر سردار سرتیپ دوم شهید علی برزگرپور با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین از حسینیه ثارالله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ آیین تشییع پیکر مطهر سردار سرتیپ دوم شهید علی برزگرپور، صبح چهارشنبه(۵ مرداد) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین از حسینیه ثارالله برگزار شد.

 

 

در پی شهادت این مجاهد گمنام، جمعی از مسئولین پیام های جداگانه ای صادر کردند؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پیام خود آورده است:

 

 


" شهادت مظلومانه و پرافتخار فرزند غیور این مرز و بوم، شهید علی برزگرپور را به خانواده ی معظم ایشان، همرزمان و همه ی مردم شهید پرور دیار کریمان، تسلیت عرض می نمایم.

 

 

بی شک شهید برزگرپور، جزو ستاره هایی است که قطعاً نام و یاد ایشان فراموش نخواهد شد و در زمره ی الگوهای برجسته برای حیات طیبه ی این نسل و نسل های آینده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

اینجانب ضمن همدردی با خانواده ی این شهید عالیقدر، همنشینی با سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را برای ایشان مسالت دارم."

 

 

شهید برزگرپور در بامداد چهارم مردادماه جاری طی عملیات بزرگ پلیس استان کرمان در مبارزه با باند بین المللی و سازمان یافته قاچاق مسلحانه موادمخدر که منجر به هلاکت ۶ شرور شد؛ به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ از این شهید بزرگوار دو فرزند؛ یک پسر ۱۴ ساله و یک دختر هشت ساله به یادگار مانده است.

 

 

کد خبر 1200170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha