دبی آب شیروان ۹۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان گفت: سه حلقه چاه آب شرب وارد مدار و بهره برداری شد که حجم دبی آب شیروان، ۹۰ لیتر بر ثانیه افزایش داده شد.

«شهرام رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: در پی کاهش بارندگی ها و خشکسالی های چند ساله که باعث افت و قطعی آب در برخی از مناطق شیروان شده طی چند روز اخیر، 3 حلقه چاه آب شرب وارد مدار مصرف شد که حجم دبی آب شیروان، 90 لیتر بر ثانیه افزایش داده شد.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان عنوان کرد: چاه آهکی منطقه شیرکوه و گره زو با دبی، 62 لیتر بر ثانیه و یک حلقه چاه در منطقه خانلق با دبی، 24 لیتر بر ثانیه وارد مدار و بهره برداری شدند که حجم دبی افزایش داده شده در این چند روز، 90 لیتر بر ثانیه بوده است.

 

رمضانی خاطرنشان کرد: برای 2 حلقه چاه منطقه شیرکوه و گره زو، 146 میلیارد و 500 میلیون ریال جهت خرید لوازم لوله و اتصالات، حفر و تجهیز، اجرای پروژه برق، اجرای پروژه های لوله گذاری، تجهیز و ساخت اتاقک سرچاه و جهت چاه خانلق 12 میلیارد ریال هزینه شد.

 

وی ضمن تاکید بر رعایت الگوی مصرف توسط شهروندان اضافه کرد: اینک میزان مصرف آب شهر، 420 لیتر بر ثانیه است که در صورت رعایت اصلاح الگوی مصرف تابستان را بدون هیچ گونه مشکل افت و قطعی رد خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه الگوی مصرف هر مشترک در ماه ۲۰ مترمکعب و متوسط مصرف هر واحد خانگی این شهر در ماه، ۱۱.۷۲ مترمکعب است، بیان کرد: از مجموع کل اشتراکات آب استان، ۱۸ درصد مربوط به شیروان است.

 

رمضانی اضافه کرد: ۸۹ درصد مشترکان آب شیروان مسکونی و ۱۱ درصد تجاری، اداری و صنعتی هستند.

 

 

کد خبر 1200192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha