تقدیر از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه ورامین

از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ورامین به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور تقدیر بعمل ‌آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه تجلیل از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ورامین پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه موقت، فرماندار و شهردار ورامین، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.


حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در این مراسم گفت: موهبت بزرگ نماز جمعه را باید گرامی بداریم و قبل از انقلاب اسلامی ما چنین نعمتی را نداشتیم و اگر نماز جمعه ای برگزار می شد غالبا عبادی بود و سیاست در آن دخالتی نداشت.


وی افزود: الان در بیش از 700 شهر و بخش نماز جمعه برگزار می شود که منشا برکات و آثار فراوانی هستند و اگر این پایگاه های اجتماعی و سیاسی نبودند در حوادث و رویدادها ما مشکلاتی را مانند پشتیبانی و حمایت عامه داشتیم.

حجت الاسلام محمودی با تقدیر از خانوادهای اعضای ستاد نماز جمعه که روز تعطیل آنها بدلیل حضور عضو ستاد مشکل ساز می گردد، بیان داشت: شما اعضای مومن ستاد نماز جمعه به آیات قرآن عمل می کنید و خادم نماز جمعه هستید و در ثواب نماز گزاران شریک می شوید و قدر این توفیقات را بدانید وسعی کنیم که این خدمت رسانی به مردم عادی گردد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نماز جمعه با ذکر این نکته که خیلی از شهدا از اعضای ستاد نماز جمعه بوده اند، اظهار داشت:نماز جمعه  افشاگر چهره نفاق است و بسیاری از شهدای  ما از نماز جمعه به جبهه اعزام می شدند و در این راستا ستاد نماز جمعه ورامین 5 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


وی با اشاره به نقش مهم نماز جمعه در مسائل فرهنگی گفت: سنگر نماز جمعه نقش مهمی در جذب جوانان است و قرارگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه می تواند در بزنگاه ها نقش مهمی را در حل معضلات اجتماعی ایفا نماید.


عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران نماز جمعه را متعلق به همه دانست و تصریح کرد: نماز جمعه سنگر انقلاب است و متعلق به جریان خاصی نیست و باید کسانی که ارزشها و آرمانها را قبول دارند در این اجتماع بزرگ هفتگی حضور یابند و اگر مسئولین می خواهند با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند در نمازهای جمعه حضور یابند تا ارتباط مستقیم با مسئولین را مردم حس کنند.


وی در پایان بیان داشت: استفاده از ظرفیت نماز جمعه برای همه ادارات و نهادها است و مدیران می توانند از این سنگر در جهت کارهای صورت گرفته در حوزه مسئولیتی خود استفاده کنند.


گفتنی است، در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از پیشکسوتان و فعالان ستاد نماز جمعه ورامین تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1200284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha