تلاش بنیاد مسکن فارس برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی به عنوان یک مطالبه مردمی

زمانی گفت: توسعه روستایی و محرومیت زدایی، مطالبه مردمی استان است و بنیاد مسکن استان فارس برای این مطالبه تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطالله زمانی»، امروز (چهارشنبه 5 مرداد) با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن استان فارس در حوزه توسعه روستایی و محرومیت زدایی گفت: توسعه روستایی و محرومیت زدایی، مطالبه مردمی استان است و بنیاد مسکن استان فارس برای این مطالبه تلاش می کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: بدین ترتیب برای محقق شدن تعهدات بنیاد مسکن در سال جاری، پیشرفت نهضت ملی مسکن، اجرای طرح های برون سپاری خدمات بنیاد مسکن، تسریع و تسهیل در درخواست های ارباب رجوع و ... تلاش می کنیم.

وی اضافه کرد: برگزاری میز خدمت بنیاد مسکن در مناسبت های مختلف فرصت مناسب برای دیدار چهره به چهره با مردم و دانستن مطالبات آنهاست و موجب گره گشایی می شود.

زمانی تاکید کرد: محدودیت منابع و بودجه ای بنیاد مسکن در عزم و اراده جهاد کارکنان بنیاد مسکن برای خدمت رسانی بیشتر به مردم خللی ایجاد نکرده است.

وی ادامه داد: 9 روستا در شهرستان های  فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین  از 50 میلیارد ریال اعتبارات مناطق نفت خیز بهره مند شده اند که در توسعه روستاهای استان نقش موثری دارد.

زمانی از آغاز بتن ریزی  فونداسیون پروژه 720 واحدی طرح نهضت ملی مسکن داراب نیز خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع به صورت چهار واحدی در حال ساخت است.

وی افزود: 400 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و مناطق تحت مسئولیت بنیاد مکسن احداث می شود و از این 400 هزار واحد تعریف شده 200 هزار واحد مسکونی در روستاها و 200 هزار واحد دیگر در شهرهای با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر احداث می شود.

زمانی اضافه کرد: با همکاری شبکه بانکی، تسهیلات 300 میلیون تومانی مربوط به شهرهای کوچک و 250 میلیون تومانی مربوط به روستاها برای ساخت مسکن در مناطق تحت مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به تامین مسکن مددجویان شهرستان داراب با مشارکت بنیاد مسکن فارس گفت: تامین مسکن مددجویان با مشارکت بنیاد مسکن در اولویت است و 290 قطعه زمین نیز به جوانان فاقد مسکن و واجد شرایط در روستاهای داراب واگذار خواهد شد.

کد خبر 1200295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha