حفظ امنیت از ضروریات جامعه است/ طرح امنیت اجتماعی در راستای حفظ منزلت و کرامت انسان ها اجرایی می شود

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح امنیت اجتماعی در راستای حفظ شان و منزلت انسان ها است، گفت: تامین امنیت از ضروریات جامعه است.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به طرح امنیت اجتماعی گفت: یکی از ضروریات جامعه ما بحث امنیت است. امنیت در حوزه های مختلف باید تامین شود. ممکن است این امنیت در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و محیط  زیست باشد اما باید تمامی این ابعاد که نیاز یک فرد برای زندگی در یک جامعه است، تامین شود.

 

رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که باعث تشویش اذهان جامعه و مردم شود، جامعه آن را بر نمی تابد و به نوعی انتقاد و اعتراض در پی دارد و برای همین ما بایستی برای آن چهارچوب داشته باشیم. همان گونه که امروز در مسایل زیست محیطی قانون داریم و کسانی که محیط زیست را به خطر می اندازند، مطابق قانون با آنها برخورد می شود در مورد مسایل اجتماعی نیز باید قانون داشته باشیم. در حوزه مسایل فرهنگی نیز باید این قانون باشد و اجرایی شود و کسی نتواند به آنچه که عرف، فرهنگ و قانون جامعه ما است، اعتراض کند.

 

وی تصریح کرد: امنیتی که از متن جامعه برخیزد، امنیت اجتماعی است و برای ما بسیار مهم است و اگر دیگران این چهارچوب ها را رعایت نکنند، قطعا امنیت روانی و اجتماعی شهروندان را به خطر می اندازند.

 

وی تصریح کرد: بحث امنیت اجتماعی در راستای حفظ منزلت و کرامت انسان ها اعم از زن و مرد است و معتقدیم باید اجرایی شود.

کد خبر 1200333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha