برگزاری همایش «دختران بانوی بهشت» در فارس به مناسبت بزرگداشت مقام حضرت رقیه (س)

کریمی گفت: همایش «دختران بانوی بهشت» برای اولین بار در استان فارس و با حضور دانش ‌آموزان دختر پیشتاز و دانش ‌آموز خبرنگار «پانا» در ۷۲ نقطه استان هم زمان با سوم محرم و بزرگداشت مقام حضرت رقیه (س) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی کریمی»، امروز (چهارشنبه 5 مرداد) از برگزاری همایش «دختران بانوی بهشت» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: همایش «دختران بانوی بهشت» برای اولین بار در استان فارس و با حضور دانش ‌آموزان دختر پیشتاز و دانش ‌آموز خبرنگار «پانا» در ۷۲ نقطه استان هم زمان با سوم محرم و بزرگداشت مقام حضرت رقیه (س) برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان دانش ‌آموزی فارس افزود: این همایش توسط سازمان دانش ‌آموزی و با شعار «انا من حسین» به عنوان یک شعار هماهنگ برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش با معرفی الگوی دختر مسلمان و متعهد انقلابی به عنوان سرمنشا و الهام از عاشورا برگزار می شود و مبتنی بر چرایی ‌ها و بایدها در مسئله عفاف و حجاب به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه اسلامی است.

کریمی اعلام کرد: نمایشگاه عکس، نمایشگاه کتاب و معرفی کتاب، تجمع دختران عضو سازمان دانش ‌آموزی با دستور کار برگزاری کرسی‌ های علمی با موضوع عفاف و حجاب، برپایی نمایشگاه با محوریت سیره حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) و ... نیز در کنار این همایش برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همایش دانش ‌آموزی «بانوی بهشت» از ابتکارات سازمان دانش ‌آموزی فارس است و با هدف توجه به جایگاه دختران و نقش عفاف و حجاب و الگو پذیری نوجوانان از سیره بانوان بهشتی حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) در روز منتسب به حضرت رقیه (س) در سوم محرم در سراسر استان فارس برگزار خواهد شد.

کد خبر 1200361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha