حجاب زن حق الهی است

حجت الاسلام خوبرو با بیان اینکه حجاب حقی الهی است و به خدای بزرگ تعلق دارد گفت: حرمت زن به خود او اختصاص دارد نه به برادر و فرزندانش لذا اگر همه به بی حجابی زن رضایت دهند این خداوند است که به این بی حجابی رضایت ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام « عباس خوبرو» امروز (چهارشنبه ، 5 مرداد) در همایش حجاب و عفاف شهرستان بندر انزلی که از ۵۰ بانوی محجبه و ولایی این شهرستان در آستان مقدس حضرت بی بی حوریه تجلیل شد اظهار داشت: حجاب از تکالیف الهی و از ضروریات دینی است و حجاب اجباری و اختیاری برای به انحراف کشاندن جامعه مطرح می شود.

 

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه انزلی تصریح کرد: برای برخی از افراد حجاب زن مسلمان ناخوشایند است و علاقه دارند زنان مسلمان بی حجاب در اماکن عمومی ظاهر شوند و حجاب را محدودیتی برای زن می دانند و این درحالیست که بسیاری از زنان محجبه ما در سطوح بالای تحصیلی و شغلی قرار دارند و برخی به درجه اجتهاد رسیده اند.

 

وی ادامه داد: حجاب نه تنها مانع نیست بلکه از بوالهوسی عده ای که نابودی انقلاب را در سر می پرورانند جلوگیری می کند. حجاب حقی الهی است و به خدای بزرگ تعلق دارد و حرمت زن به خود او اختصاص دارد نه به برادر و فرزندانش لذا اگر همه به بی حجابی زن رضایت دهند این خداوند است که به این بی حجابی رضایت ندارد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال نابودی اسلام، امام زادگان و روحانیت هستند، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب معتقدند برای از بین بردن زن و جامعه ایرانی باید خانواده ها را متلاشی کرد و برهمین اساس نقشه های خود را طراحی و پیاده می کنند.

 

حجت الاسلام خوبرو خاطرنشان کرد: زنان محجبه ما در بزنگاهی که انقلاب اسلامی به حمایت از ولایت و دین نیاز داشت همواره در میدان حضوری فعال پیدا می کنند.

 

گفتنی است، همایش حجاب و عفاف با همت اداره اوقاف و امور خیریه بندر انزلی و هیات امنا مرکز فرهنگی - قرآنی آستان مقدسه بی بی حوریه برگزار شد .

کد خبر 1200375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha