عزاداری مراسم امام حسین(ع) با شور و شعور و براساس منویات رهبری اجرایی شود

نجفی گفت: باید عزاداری مراسم امام حسین(ع) با شور و شعور و با محوریت امام جماعت و همکاری تشکل های دینی براساس منویات رهبری برگزار شود.

«علی نجفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای بزرگداشت ماه محرم به عنوان یکی از شعائر دین اسلام و تبیین قیام عاشورا از برنامه های مهمی است که در دستور کار است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: با حضور فعالان فرهنگی ، مسئولان و متولیان برنامه های مذهبی و عزاداری ماه محرم، برنامه‌های ماه محرم در نکا تبیین شد و با تبیین برنامه های محرم، دسته روی در کنار جهاد تبیین مورد توجه قرار گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: حضور فعال و با شعور مردم و جوانان در برنامه های ماه محرم از برنامه های مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا در راستای امر به معروف و نهی از منکر قیام امام حسین(ع) بیش از همیشه اقدام شود.

 

نجفی گفت: باید عزاداری مراسم امام حسین(ع) با شور و شعور و با محوریت امام جماعت و همکاری تشکل های دینی براساس منویات رهبری برگزار شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: امام حسین(ع) و یاران باوفایش در صحرای کربلا در روز عاشورا با همه توان برای رسالتی که برعهده داشتند جنگیدند و به شهادت رسیدند و امروز ادامه قیام امام حسین(ع) و یارانش و تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در دستور کار باشد.

 

وی یادآور شد: مراسم هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه های ماه محرم و حماسه عشم محرم باید برای نسل جدید تبیین شود تا با استفاده از قیام عاشورا فرزندان و جوانانی انقلابی و پیرو اهل بیت(ع) داشته باشیم.

کد خبر 1200429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha