رییس جمهور وارد فرودگاه همدان شد

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز پنجشنبه (۶ مرداد) در قالب سی امین سفر استانی خود به همراه ورزا و معاونین وارد فرودگاه همدان شد.

ه گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، صبح امروز پنجشنبه (6 مرداد)  آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان در قالب سی امین  سفر استانی خود وارد فرودگاه  همدان شد.

 

 رییس جمهور،  از فرودگاه همدان  ساعت ۸ صبح ، برای دیدار عمومی با مردم کبودرآهنگ و سخنرانی در اجتماع عظیم مردم به استادیوم ورزشی این شهر خواهند رفت.

 

در ادامه و در ساعت ۱۱ روز پنج‌شنبه، آیت الله رییسی با حضور در سالن شهید سلیمانی (انقلاب) شهر همدان در اجتماع عظیم مردم این شهرستان سخنرانی خواهند کرد و پس از آن برنامه بازدید از برخی طرح ها و پروژه ها، جلسات کاری شامل دیدار با نخبگان، شورای اداری،  بازدید سرزده و در نهایت نشست خبری سفر انجام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در همین ارتباط جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

 

وزرا و معاونین و نمایندگان ویژه رئیس جمهور در تمام شهرستان‌های استان همدان حضور یافته تا با مسائل و ظرفیت‌های استان همدان آشنا شوند و در جلسه شورای اداری گزارش سفر را برای مصوبات نهایی ارائه دهند.

 

گفتنی است، ۲۴۷  طرح عمرانی و تولیدی برای پیشنهاد به هیئت دولت در سفر استانی رییس جمهور به همدان آماده شده است  .

  برای برقراری ارتباط پویا میان مردم و دولت سامانه سامد یک روز قبل از سفر رییس جمهور به استان از چهارشنبه پنجم مرداد افتتاح و تا ساعت ۲۱ روز پنجشنبه فعال است  .

سفر رییس جمهور به استان همدان سی امین سفر استانی رییس جمهور  بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم است.

 

کد خبر 1200490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha