مبنای سلامت روان و رشد اجتماعی افراد از خانواده شکل می گیرد

امیدیان با اشاره به اهمیت جایگاه خانه و خانواده گفت: هم افزایی و همراهی خانواده با یکدیگر بستر روابط بهتر و رشد فردی و اجتماعی را برای تمامی افراد خانواده فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین امیدیان» با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت هفته حجاب و عفاف و روز خانواده به تبیین جایگاه خانواده پرداخت. 

 

دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء در البرز طی این نشست تبیینی اظهار کرد: هم افزایی و همراهی خانواده با یکدیگر بستر روابط بهتر و رشد فردی و اجتماعی را برای تمامی افراد خانواده فراهم می کند. 

 

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به مشکلات و دغدغه های خانواده اظهار کرد: راهکارهای عملی برای پرداختن به مشکلات نوجوانان و جوانان با بهره مندی از اساتید و کارشناسان اهل فن محقق می شود که همین مهم ایجاب می کند تا خانواده ها نگاه مشورتی با کارشناسان خانواده داشته باشند. 

 

وی ادامه داد: از جمله مسائل قابل توجه در خصوص رشد و تحکیم خانواده حفظ حریم روابط و توجه به چرایی تشکیل خانواده است.

 

به گفته وی، خانواده نخستین اجتماعی است که افراد در آن رشد پیدا می کنند و این بستر می تواند برای رشد و سلامت روان افراد خانواده نقش مهمی داشته باش. 

 

امیدیان تصریح کرد: خانواده پایگاه آموزش و پرورش نخستین برای عموم افراد با هدف حضور در جامعه و نقش آفرینی در عرصه های مختلف اجتماعی است. 

 

دبیر خاتم الانبیاء استان البرز خاطرنشان کرد: حفظ ساختار روانی و عاطفی خانواده موضوعی است که با محوریت مساجد و امام مسجد می توان به آن توجه داشت. 

 

کد خبر 1200518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha