اعزام بیش از ۸۵ مبلغ در ایام محرم به مناطق مختلف صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه در دهه اول محرم بیش از ۸۵ مبلغ و مبلغه به مساجد و هیئت‌های مذهبی صومعه سرا اعزام می‌شوند، گفت: همزمان با ماه محرم، ۲۰۰ مسجد صومعه‌سرا مراسم‌های عزاداری حسینی را برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام «علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با بیان اینکه خداوند به هر امتی بخواهد خیری برساند و عنایتی کند محبت امام حسین(ع) را در دلش قرار می‌دهد اظهار کرد: تمام مردم، هیئت‌های مذهبی، هیئت امنا و مسئولان برای امام حسین(ع) پا به‌رکاب هستند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه شور حسینی باید همراه با شعور باشد افزود: بیش از 200 مسجد شهری و روستایی صومعه‌سرا در دهه اول محرم فعال است.

 

وی گفت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در دهه اول محرم ، بیش از 85 مبلغ و مبلغه و 70 مداح و ذاکر اهل بیت(ع) به نقاط مختلف صومعه‌سرا اعم از مساجد، هیئات مذهبی، روضه‌های خانگی، تشکل‌های قرآنی و ادارات اعزام می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه مبلغان با هدف ترویج فرهنگ عاشورا و اقامه نماز جماعت و تبلیغ و تشریح فلسفه قیام امام حسین (ع) به این مکان‌های مذهبی اعزام می‌شوند تصریح کرد: مبلغان، مداحان و سخنرانان باید در راستای ارتقای آگاهی مذهبی مردم تلاش کرده و روشن‌سازی بینش و نگرش مردم نسبت به سنت‌های ماه محرم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه 50 ایستگاه صلواتی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح شهرستان برپا می‌شود خاطرنشان کرد: از هیئت امنا و متولیان برگزاری مراسم‌ها انتظار می‌رود اقامه نماز جماعت اول وقت، برپایی نماز ظهر عاشورا و رعایت کلیه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 1200524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha