۵۰۰ مبلغ در امامزادگان و اماکن مذهبی گلستان به تبیین سیره سیدالشهدا(ع) می پردازند

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در ماه محرم امسال ۵۰۰ مبلغ اعزامی و استانی در امامزادگان و بقاع متبرکه، تکایا و حسینیه ها به تبیین سیره سیدالشهدا (ع) و اهداف و قیام آن حضرت می پردازند.

حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» امروز (پنجشنبه 6 مرداد) در حاشیه گردهمایی مبلغین و جهادگران تبیین و طلایه داران نهضت عاشورایی در مصلی نماز جمعه گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، ماه سوگواره بصیرت عاشورایی، عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران شهیدش امسال برنامه ریزی شده به برکت نهاد وقف، امامزادگان و بقاع متبرکه، تکایا، حسینیه ها، خیل عظیمی از مبلغین از حوزه علمیه قم و استان در جهت معرفت افزایی، بصیرت افزایی عاشورایی و نهضت جهاد تبیین در این دوره به تبلیغ می پردازند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: برگزاری سوگواره های ویژه بانوان، همایش رهروان زینبی، احلی من العسل و همایش شیرخوارگان حسینی از سوی اوقاف گلستان در این ایام پیش بینی شده که در دل ماه محرم الحرام مبلغین نسبت به تبیین سیره سیدالشهدا (ع) و اهداف و قیام آن حضرت اقدام می کنند.

 

وی اظهارداشت: به برکت موقوفات برنامه ریزی شده بیش از 500 مبلغ بومی و اعزامی اعم از خواهر و برادر به جهت  این اهداف مقدسه سراسر استان استان و مناطق محروم اعزام شوند تا مردم از برکات فیض حسینی بهره مند شوند.

 

 

کد خبر 1200551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha