۳۵ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

نوری با اشاره به آغاز روند اجرایی استخدام نیروهای جدید در آموزش و پرورش گفت: به زودی ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، یوسف نوری، پیش از ظهر امروز  در جمع خبرنگاران نهاوند گفت:  ایرادات آئین نامه رتبه‌بندی معلمان در جلسه دیروز هیئت دولت بررسی و رفع شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: با رفع همه ایرادات آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان فقط یک ایراد که نیاز به بحث کارشناسی داشت باقی مانده که آن هم در جلسه روز یکشنبه هیات دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت که با نهایی شدن آئین‌نامه کار اجرای رتبه‌بندی آغاز می‌شود.

نوری با اشاره به آغاز روند اجرایی استخدام نیروهای جدید در آموزش و پرورش اظهار کرد: به زودی ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند که این خبر خوبی برای جوانان مشتاق فعالیت در آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه ۱۹ درصد مدارس کشور فرسوده هستند، افزود: برای بازسازی اعتباراتی از محل سفر هیات دولت، خیرین و تبصره ۲۴ تخریب و بازسازی در نظر گرفته شده که می تواند بخش‌هایی از مدارس فرسوده را نوسازی کند. نوری از وجود ۱۴ هزار کلاس درس برای حضور دانش‌آموزان در ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شبستان، همدان مقصد سی امین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت است. دیدار عمومی با مردم شهرستان‌های کبودرآهنگ و همدان، بازدید از برخی پروژه‌ها، دیدار با نخبگان، شورای اداری استان، بازدید سرزده و برگزاری نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان همدان است.

همچنین در سایر شهرستان‌ها یکی از وزرا به نمایندگی از هیئت دولت حضور یافته است. بر این اساس، وزیر جهاد کشاورزی در ملایر، وزیر آموزش و پرورش در نهاوند، وزیر علوم در اسدآباد، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در تویسرکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کبودرآهنگ، رئیس سازمان محیط زیست در شهرستان بهار، وزیر ورزش و جوانان در فامنین و وزیر بهداشت در شهرستان های رزن و درگزین حضور یافته است.

نمایندگان دولت ضمن دیدار مستقیم با مردم و بازدید از طرح ها و بررسی مشکلات و مسائل، نتیجه کار را برای جمع بندی و تصمیم گیری در جلسه شورای اداری استان همدان با حضور رئیس جمهور مطرح می‌کنند.

کد خبر 1200562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha