بانوان مبلّغه برتر آران و بیدگل در حوزه حجاب و عفاف تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور فرماندار آران و بیدگل از بانوان مبلغه برتر و فعالان فرهنگی حوزه‌های علمیّه خواهران این شهرستان در حوزه حجاب و عفاف تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، طی مراسمی با حضور فرماندار آران و بیدگل از بانوان مبلغه برتر و فعالان فرهنگی حوزه‌های علمیّه خواهران این شهرستان در حوزه حجاب و عفاف تجلیل شد.

 

فرماندار آران و بیدگل در این مراسم با اشاره به تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی مبلّغان دینی در عرصه عفاف و حجاب اظهار داشت: عفاف، حجاب و پوشش اسلامی به عنوان سرمایه‌های اصلی اجتماعی یک جامعه مطرح هستند و ترویج این فرهنگ، زمینه‌ساز و تثبیت‌کننده امنیّت اجتماعی و روانی است.

 

دکتر علی اکبر رضایی بر ضرورت سرمایه گذاری و اجرای مستمر طرح‌های تبلیغی و فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یکی از راهبردهای اصلی دشمن برای ضربه به دین است.

 

فرماندار آران و بیدگل در ادامه بیان داشت: در برابر هجمه‌های بسیار دشمنان علیه دین و ارزش‌های معنوی باید از همه ظرفیت‌ها به منظور خنثی‌سازی توطئه دشمن استفاده کرد.

 

رضایی با اشاره به این که حوزه‌های علمیّه ظرفیت بالایی در عرصه تبلیغی و فرهنگی دارند که باید سایر نهادها از آن بهره‌مند شوند، افزود: ما از همه مبلّغان، اساتید و طلاب دغدغه‌مند در عرصه عفاف و حجاب استقبال می‌کنیم.

 

 در پایان این مراسم از مبلّغان و فعالان فرهنگی حوزه‌های علمیّه خواهران شهرستان آران و بیدگل در حوزه ترویج عفاف و حجاب تجلیل شد.

کد خبر 1200566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha