استان لرستان دارای سه منطقه ویژه اقتصادی است

ابراهیمی، با بیان اینکه استان لرستان دارای سه منطقه ویژه اقتصادی است، اظهارداشت: منطقه ویژه اقتصادی یک فرصت بی بدیل و فرصت اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیروس ابراهیمی»، امروز(6مرداد)، در جلسه نشست برنامه ریزی آغاز عملیات اجرایی احداث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد اظهار داشت: استان لرستان دارای سه منطقه ویژه اقتصادی است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان افزود: این مناطق اقتصادی یک منطقه در ازنا، دو منطقه در خرم آباد و یک منطقه نیز در شهرستان بروجرد در آستانه استقرار است.

 

وی خاطرنشان کرد: این منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بروجرد به عنوان یک فرصت مطلوب سرمایه گذاری  و صادرات است.

 

ابراهیمی منطقه ویژه را یک فرصت اقتصادی خواند و خاطرنشان کرد: یعنی یک منطقه به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تعریف می شود و واحدهای صنعتی نیز در بخش سهم کارفرمایی و عوارض گمرکی و عوارض مالیاتی از یک بخشودگی ویژه برخوردار هستند.

 

وی بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی یک فرصت بی بدیل است که جهشی در فرصت های شغلی ایجاد می کند و مناطق ویژه اقتصادی یک عامل تشویقی و ترغیبی بسیار خوبی برای بخش خصوصی است.

 

ابراهیمی گفت: همزمان با اولین روز از هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز عملیات اجرایی این منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد انجام می گیرد.

 

کد خبر 1200576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha