مشارکت ۶۵۵ میلیون ریالی خادمیاران رضوی برای اجرای ۶۴ فعالیت فرهنگی در آران و بیدگل

مسئول کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل از مشارکت ۶۵۵ میلیون ریالی خادمیاران رضوی این شهرستان برای ۶۴ عنوان فعالیت فرهنگی در دهه ولایت خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ۲۰ عنوان برنامه متنوع و کیفی در قالب ۶۴ فعالیت فرهنگی توسط خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل در ایام بزرگداشت دهه ولایت انجام شد.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: این فعالیت ها در عرصه‌های اطعام غدیر در قالب پویش اطعام رضوی سفره‌های علوی، زیارت اولی‌ها، خدمات فرهنگی، تامین لوازم خانگی، اهدای بسته‌های معیشتی، سلامت دارو و درمان و برگزاری میز خدمت قرآنی انجام شد.

 

آذرباد ادامه داد: فعالیت های این مناسبت با مشارکت ۵۵ نفر از خادمیاران و با مشارکت مالی خیران ‌و همکاری یاوران رضوی از طریق ۹ کانون خدمت رضوی اجرا شد.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل تصریح کرد: خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل در مجموع افزون بر ۶۵۵ میلیون ریال برای اجرای این برنامه ها در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سلامت جذب و هزینه کردند.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده است.

 

هم اکنون ۱۲۷ خادمیار رضوی شامل ۷۵ نفر زن و ۵۲ نفر مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

کد خبر 1200595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha