جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار می شود

صحرایی،گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر با ویژگی بارز موضوع محور در کرمانشاه برگزار می شود.

محمد هادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر ، : هر سال به همت سازمان بسیج رسانه و با همکاری فعالان حوزه فرهنگ و هنر جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار می شود و طی این رویداد رسانه ای فعالان حوزه رسانه به رقابت می پردازند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه ،افزود:ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه در قالب گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، ویدئو، مستند و پادکست است.

 

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره با محورهای موضوع آثار شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» جهاد تبیین پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط آفرینی خانواده، جامعه و فرزند آوری است. سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می شود.

 

صحرایی تصریح کرد: متقاضیان می توانند برای ارسال آثار و چگونگی شرکت در جشنواره از طریق مراجعه به کانال Aboozar6_ksh  در پیامرسان ایتا اقدام کنند و در آن فرم ثبت نام و بارگذاری آثار در کانال جشنواره وجود دارد و یا می توانند حضوری به دفتر سازمان بسیج رسانه استان به نشانی کرمانشاه، باغ نی، دانشگاه آزاد اسلامی روبروی تالار بهمن مراجعه کنند.

 

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، در پایان گفت:جشنواره رسانه ای ابوذر بتواند یک تحرک را در اهالی رسانه استان در جهت تولید محتوای کیفی‌تر به وجود بیاورد.

 

کد خبر 1200597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha