حوزه فرهنگ و گردشگری در گسترش مراودات فارس با مجارستان شامل تحریم نمی شود

فرخ زاده گفت: حوزه فرهنگ و گردشگری در گسترش مراودات فارس با مجارستان شامل تحریم نمی شود و ارتباط متقابل آژانس های گردشگری و مسافرتی استان فارس و مجارستان با هدف مبادله توریست و اقدامات خلاقانه در این بخش اقدام مطلوبی است که برای آن آمادگی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد فرخ زاده»، امروز (پنجشنبه 6 مرداد) در دیدار رئیس اتاق بازرگانی فارس با سفیر کشور مجارستان در ایران گفت: مجارستان، می تواند به عنوان درگاه توزیع محصولات تولیدی فارس به اروپا عمل کند.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استان فارس افزود: حوزه های گردشگری سلامت و اعزام پزشک، گردشگری خوراک، برقراری خط پروازی مستقیم و گسترش مراودات بین ایرلاین ها و گیاهان دارویی و کشاورزی فرصت مطلوبی برای توسعه روابط استان فارس و مجارستان هستند و مجارستان در بسیاری از زمینه ها می تواند درگاه توزیع محصولات تولیدی فارس به اروپا باشد.

وی با اشاره به تعدد آثار تاریخی فارس بیان کرد: سه هزار و 87 اثر تاریخی ثبت شده در فارس وجود دارد که برخی از این آثار در شکمار آثار تاریخی منحصر به فرد دنیا قرار دارند.

فرخ زاده ادامه داد: ظرفیت های طبیعی، تاریخی و درمانی خوبی در حوزه گردشگری در استان فارس وجود دارد که در حوزه گردشگری تاریخی و درمانی شاهد ایجاد مراودات خوبی با کشورهای دیگر هستیم.

وی تصریح کرد: حوزه فرهنگ و گردشگری در گسترش مراودات فارس با مجارستان شامل تحریم نمی شود و ارتباط متقابل آژانس های گردشگری و مسافرتی استان فارس و مجارستان با هدف مبادله توریست و اقدامات خلاقانه در این بخش اقدام مطلوبی است که برای آن آمادگی داریم.

کد خبر 1200650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha