علمای دین پرچمدار جنبش های استبداد ستیزانه و استعمار ستیزانه هستند

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه حرکت شیخ فضل الله نوری در ادامه حرکت بیدارگری علمای دین اسلام بود، گفت: در طول ۳۰۰سال گذشته علمای دین پرچمدار جنبش های استبداد ستیزانه و استعمار ستیزانه بودند و در مسئله تنباکو، مشروطیت و انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» امروز(۶مرداد) در یادواره شهید شیخ فضل الله نوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد، با بیان اینکه علمای دین با نقش آفرینی مردم و حضورآنها در عرصه اداره زندگی شان مخالف نیستند اما آزادی خواهی لیبرال که می خواهد تمام احکام الهی و دینی را کنار بگذارد مخالف هستند، اظهار کرد: شهید شیخ فضل الله نوری در دوران خود به دلیل تبلیغات نادرست حکومت از خانواده خود نیز ترد شده بود و این ظلم است.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: موج رسانه‌ای و شایعات زمان سبب می‌شود تا به شخصیت ممتاز علمی و خداترسی نظیر شیخ فضل الله توجه نشود.

 

وی  با بیان اینکه حرکت شیخ فضل الله نوری در ادامه حرکت بیدارگری علمای دین اسلام بود، گفت: در طول ۳۰۰سال گذشته علمای دین پرچمدار جنبش های استبداد ستیزانه و استعمار ستیزانه بودند و در مسئله تنباکو، مشروطیت و انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند.

 

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: بسیاری از نهضت‌ها توسط نفوذی که در فضای عمومی کشور توسط غرب گرایان رخ داد، به تدریج به انحراف رفته است و آن نهضت استکبارستیز در نهایت به استکبار جدید و وابستگی ختم شده است.

 

وی با بیان اینکه کسانی که ما را به دمکراسی آزاد بدون ارزش‌های دینی دعوت می‌کنند، هدفشان به انحراف کشیدن است، افزود: باطن آن چیزی که دشمنان طلب می‌کنند ظاهرش آزادی خواهی است اما باطن آن استبدادخواهی است و هرجا جریان به ظاهر لیبرال آزادیخواه به قدرت رسد، به سرنوشت شیخ فضل اله نوری ختم می شود.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه هرجا این جریان لیبرال به قدرت برسد بی رحم ترین بی رحم ها است، گفت: اوایل انقلاب ترور شهید مرتضی مطهری به جهت عالم روشنگر بودن صورت گرفت.

 

وی با با بیان اینکه آنهایی که شعار آزادی بدون خدا می دهند بزرگترین دروغگویان عالم هستند و فرصت پیدا کنند ذره ای رحم نمی کنند برای اینکه خواست خود را به مردم تحمیل کنند راحت ترین راه این که معلمین و راهنماییان مردم را از آنها بگیرند، ادامه داد: ممکن است مصادیق تغییر پیدا کند اما موضوعات تغییر پیدا نکرده است ما تجربه ۳۰۰ساله داریم و انقلاب اسلامی دربستر این مبارزات ۳۰۰ساله علمای اسلام در ایران ظهور و بروز کرده است.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مردم ما متوجه شدند که باید به ولایت فقیه تکیه کنند تا به سرمنزل مقصود برسند، گفت:رمز پیروزی انقلاب اسلامی پیروی از حق و ولایت فقیه بوده است.

 

 

کد خبر 1200656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha