دیدار اعضای ستاد نماز جمعه با امام جمعه موقت یاسوج

اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج با مدیر بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه موقت یاسوج دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس و اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج به مناسبت گرامی داشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور با حضور در منزل حجت الاسلام سید علی موسوی اعظم، مدیر بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه موقت یاسوج با وی دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در این دیدار ضمن خیر مقدم و خداقوت به اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج، گفت: ما سالهاست که با برادران بزرگوار در مجموعه ستاد نماز جمعه آشنایی داشته و برنامه های مختلف این ستاد را رصد می کنیم.

مدیر بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه موقت یاسوج ضمن تاکید بر اینکه برنامه ها باید با خلوص نیت و برای رضای خداوند برگزار شود، افززود: حضرت امام (ره) با درایت خود در چنین روزی نهاد مقدس نماز جمعه را تاسیس کردند و امروز در بیش از ۹۰۰ منطقه کشور نماز جمعه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه دشمن شکن و محلی برای زیارت مومنین و اتحاد و انسجام آنها به شمار می رود، خاطرنشان کرد: نماز جمعه و جماعت یکی از مصادیق اصلی «اقامو الصلاة» در جامعه است.

حجت الاسلام موسوی اعظم ضمن تمجید از آیت الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه سابق شهر یاسوج، گفت: آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز انسانی سلیم النفس و زحمتکش هستند.

امام جمعه موقت یاسوج از حضور رئیس بنیاد شهید شهرستان بویراحمد در این دیدار تشکر کرد و با اشاره به اینکه بنیاد شهید نیز در خدمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است، افزود: خدمت به خانواده شهدا در بنیاد شهید ارزشمند است.

وی در ادامه با بیان اینکه شیعه احترام بسیار و خصلت های ویژه ای دارند، گفت: شیعیان واقعی کسانی هستند که محبت اهل بیت علیهم السلام را در دل دارند و ثابت قدم هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1200673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha