طرح «چهارشنبه های طلایی» دوقطبی سازی دشمن را می شکند

دوستدار با اشاره به اینکه طرح «چهارشنبه های طلایی» دوقطبی سازی دشمن را می شکند، گفت: ۸۶ نقطه فارس میزبان طرح «چهارشنبه های طلایی» هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز،  «محمدجعفر دوستدار»، عصر امروز (پنج شنبه 5 مرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: در موضوع عفاف و حجاب و زیست عفیفانه نحوه مواجهه را نمی دانستند چیست و آنچه که دشمن می خواست دوقطبی سازی اتفاق بیفتد و طرح «چهارشنبه های طلایی» دوقطبی سازی دشمن را می شکند و طرح «چهارشنبه های طلایی» شکل گرفت که مدل مواجه جدیدی با عفاف و حجاب داشته باشیم و یکی از ضعف های اساسی ما کارهای مقطعی و غیرعالمانه بود.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس با یادآوری این مطلب که در این طرح با هماهنگی شورای فرهنگ عمومی اتفاقات مبارکی روی داد و از هشت ماه پیش در شیراز خانم های چادری ورود پیدا کردند، افزود: در 30 نقطه شهر شیراز این طرح اجرا شد و 86 نقطه فارس هم شاهد برگزاری این طرح هستند و بچه های جزیره «خارک» هم با تاسی از این پروژه انجام می شد.

وی با اشاره به اینکه 6 گروه از تیم «چهارشنبه های طلایی» هم به نمایشگاه بین المللی کتاب اعزام شدند، افزود: 29 و 30 تیرماه رویداد بزرگ «چهارشنبه های طلایی» را در تالار حافظ برگزار کردیم.

دوستدار با اشاره به اینکه برخورد با حجاب باید منطقی و عالمانه باشند،  افزود: شکستن دوقطبی با حجاب و بدحجاب با طرح «چهارشنبه های طلایی» عملیاتی می شود و نگاه به موضوع حجاب بر اساس دید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حاج قاسم سلیمانی بوده که دختر بدحجاب هم دختر خود می دانستند و اردوی مشهد جذبی های عفاف و حجاب داشتیم.

کد خبر 1200698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha