عزم جدی سپاه برای رفع محرومیت مناطق دوردست بابل/۱۷سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد

سردار مسلمی گفت: توسط مرکز آموزشي المهدی سپاه پاسداران ۱۷ سری جهیزیه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال به زوج های جوان کم برخوردار شهرستان بابل اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۶مرداد) در حاشیه بازدید سردار «سید ضیاءالدین حزنی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگي و محرومیت‌زدايي سپاه از مناطق دوردست و کم برخوردار شهرستان بابل، اظهار کرد: سردار حزنی در این سفر به شهرستان بابل استان مازندران ضمن بازدید و بررسي میدانی محرومیت ها و مشکلات موجود در حوزه های آموزشي و راه روستایی، هماهنگي ها و اقدامات لازم برای رفع این نیازهای اساسی را به عمل آوردند.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: نبود سازه ي مناسب در گلزار شهداي گمنام شهر گلوگاه بندپی شرقي،  فرسودگی و کمبود امکانات و نیاز هاي آموزشی مدرسه منطقه کمان چوسر و عدم پل و راه در دسترس برای اهالی روستای شورکش از مهمترین مشکلاتی بود که تصمیمات و اعتبارات لازم از سوی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای رفع آن تامین و اختصاص داده شد.

 

 

وی اضافه کرد: افتتاح یک واحد مسکن مددجویی و حضور در آئین اهدای ۱۷ سری جهیزیه به زوج های جوان کم برخوردار به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، توسط مرکز آموزشي المهدی سپاه پاسداران از دیگر برنامه هاي سفر سردار حزنی در استان مازندران بوده است.

 

 

 

کد خبر 1200701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha