وجود هیات های مذهبی متعدد و فعال در دزفول نشان دهنده اقدامات فرهنگی گسترده در این شهرستان است

سردار شاهوارپور با اشاره به جایگاه بالای دزفول در امورات فرهنگی و تربیتی گفت: وجود هیات های مذهبی متعدد و فعال در دزفول نشان دهنده انجام اقدامات فرهنگی گسترده در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سردار حسن شاهوارپور» عصر امروز (پنجشنبه ۶ مرداد) در همایش حلقه های صالحین شهرستان دزفول که در سالن جلسات سپاه ناحیه دزفول برگزار شد اظهار کرد: شهرستان خوش آوازه دزفول در زمینه امور فرهنگی و تربیتی یک شهرستان برتر و سرآمد است.

 

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در ارزیابی های سالیانه، سپاه دزفول جزو حوزه‌های اول استان محسوب می شود افزود: وجود هیئت های کم نظیر مذهبی و عزاداری های خاص و کم نظیر آنها نمایانگر جایگاه دین و مذهب در دزفول است و این امر نشان دهنده اقدامات ارزشمند و گسترده فرهنگی در این شهرستان است.

 

وی با قدردانی از مربیان حلقه های صالحین دزفول تاکید کرد: فعالیت حلقه‌های صالحین در استان به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار وقفه شد اما اکنون این فعالیت باید از سر گرفته شود و در سازماندهی آنها بازنگری شود چرا که اکنون ما در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار گرفته ایم و سرباز دشمن در فضای مجازی و جنگ نرم بدون واسطه با ما در حال جنگیدن است.

 

سردار شاهوار پور نیروسازی را هدف اصلی و اولویت فعالیت حلقه های صالحین برشمرد و اضافه کرد: نیروهای انقلابی و پای کار، شهدای لشکر هفت ولی عصر (عج) و ... حاصل تلاش های حلقه های صالحین و فعالیت های فوق العاده ارزشمند مساجد بودند.

 

وی با اشاره به ظرفیت دزفول در زمینه حلقه های صالحین، خواستار تداوم فعالیت ها و تلاش بیش از پیش مربیان حلقه های صالحین در دزفول شد. 

 

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به مشکلات متعدد حوزه های مقاومت و حلقه های صالحین عنوان کرد: باید تعریفی بین حلقه‌های صالحین و جلسات قرآن باشد به این صورت که کار تربیتی باید در جلسات قرآن انجام شود و برگزاری نشست سرمربیان، مربیان با استادیاران نیز در دستور کار قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات هفته ای و با تداوم حلقه های صالحین یاد آور شد: باید نقش آفرینی و تاثیر این جلسات و نقش آفرینی حلقه ها در محله ها محرز باشد و مردم به خوبی نتیجه این جلسات را لمس کنند.

 

کد خبر 1200706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha