سپاه محرومیت‌زدایی را یک وظیفه اصلی برای خود می‌داند

سردار حزنی با تاکید براینکه مردم‌داری و مردم‌یاری در اولویت سپاه است، گفت: سپاه محرومیت‌زدایی را یک وظیفه اصلی برای خود می‌داند و امید است باهمراهی دولت شاهد رفع محرومیت در مناطق دوردست، کم برخوردار و مرزی کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سید ضیاءالدین حزنی» امروز(۶مرداد) در حاشیه بازدید از مناطق دوردست و کم برخوردار شهرستان بابل، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار همه ماموریت های اصلی خود که مهمترین آن امنیت پایدار و دفاع از جمهوری اسلامی ایران است به محرومیت زدایی، مردم یاری، مردم درای و مردم دوستی را در دستور کار دراد.

 

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگي و محرومیت‌زدايي سپاه افزود: محرومیت زدایی در مناطق محروم، دوردست و مرزی نیز مورد توجه است. تلاش داریم بزودی راه دسترسی برای اهالی روستای شورکش بابل ایجاد شود.

 

وی ضمن تحسین اقدامات سپاه کربلا در حوزه محرومیت زدایی، گفت: اقداماتی که مردم مازندران در کمک های مومنانه انجام داده اند ارزشمند است.

 

سردار حزنی به نوع دوستی مازندرانی ها در ایجاد امنیت غذایی و عمرانی نیز اشاره کرد و افزود: تلاش داریم رضایت خدای متعال و مردم را کسب کنیم.

 

وی با بیان اینکه تمامی مسئولین که پشت میز های این نظام نشسته اند اگر مسئولیت های خود را درست انجام دهند نباید محرومیت هایی نظیر عدم دسترسی به راه در روستاها مشاهده شود، گفت: شمال غرب، جنوب شرق کشور و در ۳۲استان مرزی کشور نیز اقداماتی در دست انجام است.

 

سردار حزنی با بیان اینکه اگر دولت به کمک سپاه بیاید سرعت محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی بیشتر خواهد شدف امید است تا سال ۱۴۰۲شاهد تحول اساسی در بحث محرومیت زدایی در کشور باشیم.

کد خبر 1200707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha