امور مساجد استان، حرکت خوبی در طرح «مسجد جامعه پرداز» داشته است

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه در مرکز حمایت شود بتوانیم الگوهای فارس را تثبیت کنیم و ارائه دهیم، گفت: امور مساجد استان، حرکت خوبی در طرح «مسجد جامعه پرداز» داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، عصر امروز (پنج شنبه 5 مرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: در دولت آیت الله رئیسی با دغدغه مندی جدی وی نسبت به همه مسائل کشور، طبیعی است که تمام کشور نه تنها یک استان حرکت رو به رشدی را شروع کنند و به این موضوع امیدوار هستیم.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه در مرکز حمایت شود بتوانیم الگوهای فارس را تثبیت کنیم و ارائه دهیم، اضافه کرد: امور مساجد استان، حرکت خوبی در طرح «مسجد جامعه پرداز» داشته است.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه در مسئله خانواده موضوع «نهار نکو» را داریم که مورد توجه در سطح ملی قرار گرفته است، افزود: پیوستگی حرکت کار لازم است و حرکت شکل گرفته است و چون جنگ دشمن علیه ما همه جانبه است نمی توانیم کار فرهنگی کنیم جدای کار اقتصادی و باید همراه کار اقتصادی، کار فرهنگی هم انجام شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه ما بایستی همه ابعاد را مورد توجه قرار دهیم تا مسیری که می رویم به نتیجه برسیم، افزود: وقتی کار می آید خودبخود بسیاری از رفتارهای غیر فرهنگی و غیرارزشی را کنترل می کند.

کد خبر 1200709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha