چهار روستای داراب تخلیه شدند

عبداللهی گفت: تنها چهار روستای داراب که دچار آبگرفتگی بودند سریعا تخلیه شدند و به نقاط امن منتقل شدند و سه وعده غذای گرم و امدادرسانی به اهالی این روستاها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «خلیل عبداللهی»، امشب (پنج شنبه ۶ مرداد) در حاشیه ستاد مدیریت بحران فارس در جمع خبرنگاران گفت: از رسانه ها و خبرنگاران و شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی در خصوص سامانه بارشی استان تشکر ویژه داریم.
مدیرکل بحران فارس افزود: از دیشب بارندگی خوبی در سطح استان داشتیم و خوشبختانه در هیچ نقطه استان مشکل خاصی تاکنون نداشته ایم و تنها چهار روستای داراب که دچار آبگرفتگی بودند سریعا تخلیه شدند و به نقاط امن منتقل شدند و سه وعده غذای گرم و امدادرسانی به اهالی این روستاها در حال انجام است.
وی اضافه کرد: کالاهای امدادی توسط جمعیت هلال احمر فارس میان آنها توزیع شده و ۱۵ روستای داراب که دچار قطعی آب بودند در کمتر از ۶ ساعت مشکل رفع شد و قطعی برق نیز به یک ساعت نرسید.
عبداللهی اعلام کرد: تاکنون با ۶۵ میلیمتر بارش، شهرستان داراب بیشترین سطح بارندگی در استان را داشته است و بقیه شهرستان ها بیشتر ۲۰ میلیمتر بارندگی داشتند و هیچ جاده ای جز جاده قدیم فسا به داراب مسدود نیست که برای احتیاط مسدود شده است.
وی گفت: در شمال شیراز حدود ۳۰ میلیمتر بارندگی داشتیم که تنها آبگرفتگی سطحی در پی داشت و آبگرفتگی یک روستا در کوار و ۲ روستا در بختگان نیز رفع شده و برای «جمهوری» و «سعدی» احتمال آبگرفتگی وجود دارد و خانه هایی که احتمال رانش داشت در این مناطق تخلیه شده اند.
کد خبر 1200721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha