پرداخت ۴۱۳ میلیارد ریال در قالب طرح  هدفمندی یارانه ها به کشاورزان سیستان و بلوچستان

مدیر امور شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۱۳ میلیارد ریال در قالب طرح هدفمندی یارانه ها به کشاورزان و دامداران سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

«امیر حسام قزلباش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: تسهیلات ارزان قیمت و کم بهره در قالب طرح مردمی سازی یارانه ها در اختیار کشاورزان و دامداران قرار می گیرد.

 

مدیر امور شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان یادآور شد: تا کنون 400 میلیارد ریال در قالب طرح مردمی سازی یارانه ها به کشاورزان و دامداران پرداخت شده که اکثر واحدهای تولیدی مرغداری توانسته اند از این تسهیلات برای تامین نهاده های دامی خود استفاده کنند. 


قزلباش به فعالیت صندوق بیمه محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: در سال زراعی 1401- 1400 بیش از 26 هزار فقره بیمه نامه در بخش های مختلف زراعت، باغداری، دام، طیور و مرتع صادر شده است.

 

وی افزود: این ظرفیت برای دامداران و کشاورزان ایجاد شده که با حداقل پرداخت حق بیمه، دامهای سبک و سنگین و محصولات خودشان را بیمه کنند.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در 6 ماه گذشته بیش از 50 میلیارد ریال و در سال زراعی 1401- 1400 بیش از 600 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و دامداران پرداخت شده است

کد خبر 1200726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha