جشنواره مالک اشتر در حوزه شهری شوشتر  برگزار شد

جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر از عملکرد یکساله مجموعه سپاه و بسیج به همت سپاه ناحیه شوشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مقداد فرمانی» شامگاه (پنجشنبه ۶ مرداد) در حاشیه برگزاری جشنواره مالک اشتر در سپاه شوشتر اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر در نیروهای مسلح به ویژه در سپاه و بسیج برای تقدیر از عملکرد یکساله مجموعه بسیج و سپاه برگزار می‌شود.

 

دبیر اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین افزود: این جشنواره در ناحیه شوشتر به منظور تجلیل از بسیجیانی که در عملکرد یکساله ۱۴۰۰ موفق بوده اند برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: به حول قوه الهی با ابتکاری که برادران ما در این ناحیه و حوزه شهری داشتند، افرادی که در عملکرد و پیش روندگی بسیج موثر بوده‌اند، کاسبان و اهل فنی که با توجه به وضعیتی که داشتند در پیشبرد اهداف بسیج کمک کردند مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

فرمانی با اشاره به اینکه این نگاه، نگاه بیانیه ای گام دومی است که اجرا شده است اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری همه مردم ایران بسیجی هستند که در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موفق و تاثیرگذار بودند.

 

دبیر اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین کشور از مجموعه سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، ناحیه شوشتر و حوزه شهری که تدارک این برنامه را دیدند تقدیر و تشکر کرد.

 

کد خبر 1200738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha