سیل وارد خانه های مردم روستای ناریان شد/ تخریب ۲ پُل در طالقان

فلاح نژآد با اعلام تخریب ۲ پل در طالقان گفت: سیلاب شامگاه روز گذشته وارد خانه های مردم در روستای ناریان شده است و همچنان میزان خسارت و یا تلفات ناشی از این رخداد نرسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  البرز،  همانطور که پیش بینی اداره کل هواشناسی استان البرز اعلام کرده بود، از شامگاه روز گذشته در شهرستان طالقان سیل جاری شد. 

 

« محمدرضا فلاح نژاد» در رابطه با این خبر آورده است: سیلاب شامگاه روز گذشته وارد خانه های مردم در روستای ناریان شده است و همچنان میزان خسارت و یا تلفات ناشی از این رخداد نرسیده است. 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی، بارش ها از روز گذشته تا روز دوشنبه هفته آتی ادامه دارد. 

 

وی با بیان اینکه خانه ها در برابر سیل بیمه هستند بیان کرد: هشدار سطح نارنجی در سطح استان البرز صادر شده است، ضروری است شهروندان نسبت به رعایت مسائل عنوان شده نسبت به حفظ جان اهتمام داشته باشند.

 

وی با اشاره به اعزام تیم های امدادی هلال احمر با هدف خدمت رسانی به سیل زدگان ادامه داد: آبگرفتگی معابر شهری، بالا آمدن رودخانه و مسیل های فصلی، برای راندگان نیز کاهش میدان دید و لغزندگی حاده ها وجود دارد. 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: ماهیت تندری و فعالیت محلی ای سامانه رگباری و رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک را ایجاد کرده است. 

 

فلاح نژآد با اعلام تخریب ۲ پل در طالقان توضیح داد: سیل رودخانه کرکبود باعث مسدود شدن جاده روستای گوران شده است.

 

وی اظهار کرد: طغیان رودخانه روستای کوئین نیز خساراتی را به همراه داشته است، 

 

 

کد خبر 1200752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha