امروز میدان رزم دشمنان در جنگ نرم، شبهه افکنی در جامعه است

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه امروز میدان رزم دشمنان در جنگ نرم، شبهه افکنی در جامعه است، گفت: پیشرفت ایران تلاش طولانی غربی‌ها برای ناسازگار نشان دادن دین و سیاست را به چالش کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» ظهر امروز (۷ مرداد) در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد: مهمترین هدف قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه همه مومنان موظف هستند جامعه را به سمت نیکی ها حرکت دهند و همه را از پستی ها نجات دهند، افزود: بزرگ ترین و مهم‌ترین معروف امروز با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ایجاد و حفظ نظام اسلامی است و این مهم از اوجب واجبات است.

 

وی ادامه داد: تضعیف نظام اسلامی و فرهنگ و اقتصاد و علم و فناوری جامعه اسلامی منکر است که باید از آنها جلوگیری شود.

 

حجت الاسلام نوفرستی از فتنه‌ها و تلاش‌های مستمر دشمن برای نابودی نظام اسلامی گفت و عنوان کرد: امروز میدان رزم دشمنان در جنگ نرم شبهه‌افکنی در جامعه است.

 

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با شعار دین وارد میدان شد و نقطه مرکزیِ هویتِ تمدن غرب یعنی «تفکیک دین از سیاست» را باطل کرد.

 

به گفته وی جمهوری اسلامی با شعار دین، نه تنها خود را حفظ کرد، بلکه با پیشرفت ایران تلاش طولانی غربی‌ها برای ناسازگار نشان دادن دین و سیاست را به چالش کشید.

 

حجت الاسلام نوفرستی در ادامه به مسئله زن و‌ حجاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه کشور تأکید کردند که موفقیت‌های زن مسلمان ایرانی باطل‌کننده تلاش‌های دویست، سیصد ساله غربی‌ها بوده و به همین علت آنها از زن ایرانی عصبانی هستند و به بهانه حجاب، اقدام به شبهه‌افکنی و فضاسازی می‌کنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به روز اهدای خون، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و صدا و سیما در هفته پیش رو، ادامه داد: همچنین شهادت علامه شهید فضل الله نوری برای جامعه اسلامی یک عبرت و درس است که دل باختگان به غرب اگر بتوانند چه به روز مردم خواهند آورد.

 

وی یادآور شد: جرم این مرجع عالیقدر و مجاهد نستوه مبارزه با استبداد بود و تن به ذلت نداد و از گفتمان جریان غرب‌گرایی پیروی نکرد.

 

حجت الاسلام نوفرستی در ادامه به اهداف سفر بایدن به منطقه اشاره و تصریح کرد: امریکایی ها از دست دادن نقش خود در منطقه را احساس می‌کنند و هر چه جلوتر می‌روند بیشتر متوجه می‌شوند که سیاست‌های آنان شکست خورده است لذا درصدد شکل‌گیری یک مثلث با اضلاع رژیم صهیونیستی، غربی‌ها و کشورهای عربی هستند.

 

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: در مقابل شاهد سفر رئیس جمهور روسیه و‌ ترکیه به ایران اسلامی و دیدار با رهبر معظم انقلاب بودیم و عجیب است غرب زده‌هایی که در مقابل جنایت‌های امریکا و اشغالگری اسرائیل سکوت دارند اما برای دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب، جریان اوکراین را مطرح می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مسئله ناتو با فرماندهی امریکا را بسیار خطرناک می دانند و تأکید کرد: از کشورهای مسلمانان دعوت می کنیم از همه آنچه غیر خداوند است جدا شوند و به فرهنگ دین و اسلام بازگردنند.

 

 

کد خبر 1200779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha