حفظ حجاب در حقیقت حفظ تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی/ایران با درایت رهبر معظم انقلاب منطقه را مدیریت می‌کند

حجت الاسلام قدس‌پور حفظ حجاب را در حقیقت به معنای حفظ تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست وگفت: باید در این راه همه خود را مسئول بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «محمدعلی قدس‌پور» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان، با تأکید براینکه در شرایط کنونی باید هوشیارتر از قبل بود و ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب را شناخت،گفت: ایران با درایت رهبر معظم انقلاب منطقه را مدیریت می‌کند.

 

امام جمعه موقت سمنان حضور روسیه در ایران را نشاندهنده این نفوذ و اقتدار کشور در منطقه عنوان کردوافزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در مرحله ای از اقتدار و عزت قرار دارد که می تواند مدیریت منطقه‌ای و جهانی خوبی داشته باشد و این امر سبب ناراحتی دشمنانمان شده است.

 

وی با تأکید براینکه امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران شاهد آن هستیم، در منطقه و بسیاری از کشورهای جهان زبانزد است  ادامه داد: از این‌رو، دشمنان همواره تلاش داشته اند تا با شیوه های مختلف از جمله ترویج بی‌حجابی، امنیت را از کشور ما دور سازند.

 

حجت الاسلام قدس‌پور با بیان اینکه تلاش های دشمنان اسلام و انقلاب برای خدشه وارد کردن به حجاب بانوان ایرانی هیچ وقت پایان ندارد اضافه کرد: حفظ حجاب، حفظ ارزش‌ها است و انتظار می‌رود آحاد جامعه در رعایت حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.

 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه اگر در زمینه رعایت حجاب مشکل داریم، بخشی به خودمان برمی‌گردد اظهارداشت: انتظار از همه مردم و مسئولان این است که خود را در ترویج ارزش های اصیل اسلامی موظف دانسته و آحاد جامعه در رعایت حجاب اهتمام خویش را نشان دهند و دام توطئه های دشمنان نیفتند.

 

وی با گلایه از برخی بدحجابی‌ها در جامعه، از خانواده های ایرانی خواست تا بیش از همیشه روی پوشش و رعایت حجاب فرزندانشان نظارت داشته باشند و بیان کرد: خانواده‌ها باید الزامات رعایت حجاب رابه فرزندانشان دائما یادآوری کنند.

 

حجت الاسلام قدس‌پور با یادآوری اینکه موضوع حجاب یکی از مواردی که دشمن می‌کوشد تا از این روش با رخنه در ذهن و فکر جوانان آنها را گمراه سازد، افزود: دشمن گزینه‌های نظامی را برای مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکارآمد می‌داند از این رو با پیش کشیدن مباحث فرهنگی از جمله حجاب به دنبال تخریب ارزش‌های ما است.

 

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه جوانان باید مراقب باشند تا در زمین دشمن بازی نکنند، ابراز داشت: برای مقابله با این شبیخون فرهنگی می‌بایست آحاد جامعه در رعایت حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه در آستانه محرم باید این نکته را مدنظر قرار داد که هدف قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده است، اظهارکرد: انتظار می‌رود تا در هیئت‌های مذهبی این موضوع مطرح و از جوانان برای حضور در مراسم‌ها دعوت شود.

کد خبر 1200837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha