مسئولیت، معنایی جز خدمت به مردم و جامعه ندارد

حجت‌الاسلام شایان گفت: از نگاه فقه اسلامی مسئولیت، منصب و مقام، هیچ شان و منزلت و معنایی جز خدمت به مردم و جامعه ندارد و نباید داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام«علی شایان» ظهر امروز(جمعه، 7مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه بخش گوراب‌زرمیخ اظهار کرد: پایگاه نماز جمعه دژ مستحکم، شکست ناپذیر و نفوذناپذیر برای نظام، انقلاب، کشور و ملت ایران است.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با بیان اینکه ائمه جمعه سراسر کشور به مناسبت پنجم مردادماه دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند افزود: دراین دیدار مقام معظم رهبری فرمودند؛ امام جمعه باید مانند یک پدر باشد، پدرانه برخورد کند و نسبت به حضور مردم و باشکوه‌تر برگزار شدن نماز جمعه حواسش جمع باشد، اگر شرکت کنندگان در نماز جمعه در هفته‌ای کمتر از ماه قبل باشد امام جمعه باید نگران باشد.

 

وی با بیان اینکه از نگاه فقه اسلامی مسئولیت، منصب و مقام، هیچ شان و منزلت و معنایی جز خدمت به مردم و جامعه ندارد و نباید داشته باشد گفت: درب دفتر مسئولان باید به روی آحاد مردم باز باشد و کرامت و حرمت مردم حفظ شود.

 

حجت‌الاسلام شایان با تسلیت آغاز ماه محرم تصریح کرد: قیام خونین و تاریخی عاشورا موجب حفظ، بقا و دوام دین مبین اسلام برای همیشه تاریخ شد.

 

امام جمعه گوراب‌زرمیخ با تاکید بر احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خاطرنشان کرد: با اجرای صحیح این فریضه الهی می توان از اشاعه گناه و ظلم در جامعه جلوگیری کرد و سبب گسترش خوبی و کمال در بین مسلمانان شد.

کد خبر 1200842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha