مساجد و حسینه ها مکان اسکان اضطراری شدند

مساجد و حسینه های استان اصفهان به عنوان مکان اسکان اضطراری در شرایط بحرانی سیل پیش بینی و تاکنون اسکان داشته اند.

«منصور شیشه فروش« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به فراگیری بحران سیل و بارش ها در 13 شهرستان استان اصفهان اظهارداشت: سامانه بارشی از جنوب شرق وارد استان شده و منجر به خسارت هایی در حوزه کشاورزی، راه و خانه های مسکونی شد.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان افزود: 250 خانه در روستاهای این استان دچار آبگرفتگی شدند که در حال حاضر مشکل آنان رفع شده و خسارت جانی نداشته ایم.

وی با بیان اینکه 30 نفر دچار مشکل در سیل شدند، تصریح کرد: مساجد و حسینه های استان اصفهان به عنوان مکان اسکان اضطراری در شرایط بحرانی سیل پیش بینی و تاکنون اسکان داشته اند.

 

شیشه فروش ادامه داد: 122 خودرو نیز از آب گرفتگی جدا شده و سرنشینان آنان در سلامت کامل قرار گرفته اند و چهار جاده موصلاتی دچار سیل و گردو غبار نیز بازگشایی شده است.

وی از مردم خواست را نکات ایمنی را رعایت کرده و از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و نسبت به مدیریت مصرف آب به لحاظ افزایش دمای هوا و مشکلات ایجاد شده در شبکه آبرسانی همکاری کنند.

 

مدیرکل بحران استانداری اصفهان ادامه داد: سامانه بارشی تا روز یکشنبه بر استان اصفهان حاکم بوده و شرایط بحرانی را باید جدی گرفت.

وی از تعطیلی همه مراکز گردشگری به ویژه در شهرستان های غرب و جنوب استان اصفهان خبرداد و گفت:‌توقف در کنار حاشیه راه ها و تماشای سیل و فیلمبرداری از آن منجر به بروز حوادث و خسارت های گاهی غیرقابل جبران خواهد شد.

کد خبر 1200843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha