لزوم تعیین گیت اضطراری در پایانه مرزی چذابه/ زائران اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کنند

خلیلیان با تأکید بر ضرورت ثبت‌نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح گفت: با توجه به برداشته شدن روادید، ثبت‌نام زوار در سامانه به منزله روادید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (جمعه ٧ مرداد) در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: در این بازدید وضعیت راه‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه از نظر مرمت، بازسازی و آسفالت مجدد بررسی شد.

 

استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت ساماندهی پارکینگ‌ها افزود: در مرز چذابه افزون بر گیت‌های اصلی، تعدادی گیت اضطراری تعیین شده تا در صورت نیاز (جمعیت زیاد) مردم بتوانند از آنها عبور کرده و به وسیله اتوبوس عازم مرز عراق شوند.

 

وی با بیان اینکه خدمات مورد نیاز به زائران از جمله سایه‌بان، مه‌پاش، سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد در مسیر عراق ارائه می‌شود اضافه کرد: تا زمان آغاز حرکت زائران اباعبدالله الحسین (ع) به سمت عراق شرایط کاملا برای آ‌نها مهیا خواهد بود.

 

خلیلیان با تأکید بر ضرورت ثبت‌نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح خاطر نشان کرد: با توجه به برداشته شدن روادید، ثبت‌نام زوار در سامانه به منزله روادید خواهد بود.

 

وی یاد آور شد: همچنین پیش‌بینی خدمات بر اساس ثبت‌نام‌ها صورت می‌گیرد و افراد در عین‌حال بیمه خواهند شد، بنابراین زائرانی که از خوزستان عازم راهپیمایی اربعین هستند باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

 

کد خبر 1200855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha