شهدا به عنوان اسوه و الگوی تربیتی به جامعه معرفی شوند

حجت‌الاسلام حاجتی بر معرفی شهدا به عنوان اسوه و الگوی تربیتی به جامعه تاکید کرد و گفت: انسان بدون الگو و اسوه، راه را گم می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی» امروز در آیین سالگرد شهادت امیر سرلشکر مسعود منفرد نیاکی فرمانده وقت لشکر ۹۲ زرهی اهواز که در مسجد امیرالمومنین (ع) این لشکر در اهواز برگزار شد، بزرگداشت شهدایی همچون منفرد نیاکی را عمل به توصیه قرآن دانست و اظهار کرد: هر کسی در زندگی الگویی دارد و به کسی اقتدا می‌کند بنابراین باید برای جوانان خود اسوه و الگویی مناسب ارائه کنیم، چرا که انسان بدون الگو و اسوه، راه را گم می‌کند.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به الگوپذیری و تربیت پذیری جوانان افزود: شهدا الگوهای تربیتی هستند و باید آنها را به جامعه معرفی کنیم چرا که اگر جوانان همانند این الگوها تربیت شوند، ایران اسلامی را هیچ نیرویی تهدید نخواهد کرد.

 

وی شهید منفرد نیاکی را اسوه خوبی برای لشکریان دانست و تصریح کرد: او شخصیتی است که باید مورد کنکاش و رمز گشایی قرار گیرد و اگر ارتش، سپاه و بسیج مشابه افرادی مثل شهید منفردنیاکی باشد، بدانید که به بالاترین قدرت خود رسیده است.

 

کد خبر 1200858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha