امداد رسانی ۵ کاروان سپاه به عشایر کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از امداد رسانی به عشایر در بارش های سیل آسای مونسون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ پاسدار «حسن رضایی» در این زمینه اظهار کرد: به همت سپاه عشایر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پنج کاروان امدادی و نظارتی به مناطق عشایری استان اعزام شد.

فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به دنبال بارش های مونسونی در استان کهگیلویه و بویراحمد و آب گرفتگی برخی از مناطق استان سپاه عشایر، هلال احمر و امور عشایری اقدام به امداد رسانی به عشایر کردند.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته 14 خانوار از عشایر دشت سقاوه به دلیل بارش های شدید دچار مشکل شده بودند گفت: با ورود سپاه عشایر به این خانوارها امداد رسانی و در امامزاده بی بی خاتون (ع) استقرار و با کمک پایگاه های بسیج در خصوص احشام و چادرهای این خانواده ها کمک شد.

رضایی افزود: اگرچه پیش از وقوع بارندگی به عشایر و مردم محلی در باره احتمال وقوع سیلاب اطلاع‌ رسانی شده بود، اما شدت بارش‌ها به گونه‌ای بود که برخی خانوار‌های عشایری نیاز به اقلامی نظیر مواد غذایی و پتو نیاز پیدا کردند که به آنها امداد رسانی شد.

فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه عشایر با هدف حفظ جان و حفاظت از اموال عشایر در کنار مردم خواهد ماند.

---
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1200871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha