نمازهای جمعه محلی برای کادرسازی انقلاب اسلامی است/ میزهای خدمت در مصلی‌ها رونق می‌گیرد

شیبک گفت: نمازهای جمعه محل و ملجایی برای کادرسازی انقلاب اسلامی است و جوانانی که در نمازهای جمعه حضور پیدا می کنند برای آینده نظام و انقلاب تربیت می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کلاله، «فرهاد شیبک» در همایش «نماز جمعه در تراز انقلاب اسلامی» اظهارکرد: وظیفه حاکمیت و دولت در قبال ستادهای نماز جمعه، تقویت، همراهی و پشتیبانی است.

 

فرماندار کلاله با بیان اینکه نمازهای جمعه سبب همبستگی و انسجام جامعه اسلامی می شود، گفت: نمازهای جمعه محور و کانون وحدت هستند و باید از ظرفیت آنها برای تقویت همبستگی در جامعه اسلامی بهره گرفته شود.

 

وی افزود: علما و روحانیت به ویژه ائمه جمعه و جماعات نقش مهمی در تقویت وحدت و برادری در جامعه اسلامی دارند. ما ستادهای نمازجمعه را مکانی برای بیان و حل مسائل و مشکلات مردم می دانیم.

 

شیبک بیان کرد: مطالبه‌گری امامان جمعه می‌تواند به بهترین شکل به دولتمردان برای رفع و کاهش مشکلات کمک کند. ائمه جمعه و جماعات هادیان جامعه هستند و نقش مهمی را در هدایت و رهبری مردم برعهده دارند.

 

وی ادامه داد: دولت سیزدهم مشی خود را بر خدمت رسانی قرار داده است و از همان روزهای نخست فعالیت در این شهرستان، میزهای خدمت را راه اندازی کردیم و بخشی از این میزهای خدمت را به مصلی های نماز جمعه آوردیم.

 

فرماندار کلاله افزود: نماز جمعه کانون نظام و انقلاب است و باید زمینه ساز حل مشکلات مردم باشد. ضمن اینکه نمازهای جمعه محل و ملجایی برای کادرسازی انقلاب اسلامی است و جوانانی که در نمازهای جمعه حضور پیدا می کنند برای آینده نظام و انقلاب تربیت می شوند.

 

 

کد خبر 1200886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha